Sikerült kiválasztani kedvenced számára a legtutibb pocakbavalót, vagy a legszuperebb felszerelést, játékot, esetleg vitamint? Akkor segítünk kicsit! Gurujaink segítségével megtudhatod, hogyan jut el hozzád a sok-sok guruságot rejtő csomagod!
Láthatod, hogy igen nagy és szakértő segítséggel. Rendelésed beérkezése után az éterben villámgyorsan odaérnek csomagod adatai Falkaellátó csapattagjainkhoz. Ők hipersebességgel össze is szedik a finomabbnál finomabb falatokat, felszereléseket, vitaminokat és egyéb kellékeket a boldog és egészséges állatkák és a gazdik legnagyobb örömére.
Abban az esetben, ha olyan terméket pakolsz be a kosaradba, amelynél a
Amennyiben az általad választott portéka éppen nincsen raktáron (azaz ELÉRHETŐ státusszal szerepel), akkor se aggódj. Gurujaink pár nap alatt beszerzik a kért cuccokat. Néhány napon belül pedig oda is ér hozzád rendelésed. Csomagod állapotáról pedig Csupafül gurujaink az ügyfélszolgálatról folyamatosan tájékoztatnak.
Csomagodat 20980 Ft felett ingyen repítjük el hozzád!
Szállítást a DPD és GLS futárszolgálat végzi, akik kézbesítés előtt SMS-t/emailt küldenek neked a megadott telefonszámra, emailcímre, így előre tudni fogod, hogy mikor érkezik a csomag.
Ha előfordulna, hogy nem leszel a megadott helyszínen az adott időpontban, a futárral telefonon tudsz egyeztetni. Kérjük, ez esetben ne minket keress, hanem rögtön a futárt vagy a DPD-t vagy GLS-t hívd, akik a csomagszámmal (amit megküldtünk emailben) azonosítani tudnak és az egyedi kérésed szerint tudják módosítani a kézbesítést. Ha minket keresel, csak az idő telik, hiszen mi is csak annyit tudunk tenni, hogy felhívjuk valamelyik kézbesítő céget.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
A GLS központi telefonszáma:+36 29 88 6670
DPD központi telefonszáma: +36 1 501 6200
Házhozszállítással DPD futárszolgálattal |
DPD | |
Előre utalás vagy bankkártyás fizetés esetén |
1390 Ft | Legkedvezőbb házhozszállítás |
Utánvéttel | + 399 Ft | Pontos érkezés |
20980 Ft felett | INGYENES | 1 órás időintervallum!! |
Válaszd a DPD csomagszállítást, ha pontosabban szeretnéd tudni, mikor érkezik a futár!
A DPD munkatársai munkanapokon általában 08-18 óráig szállítja ki a csomagokat.
A futárszolgálat emailben értesít a csomagszállításról a megrendelést követően. A csomagkövetés adatait az első email fogja tartalmazni. A futár elérhetősége és a pontos érkezése (1 órán belüli időintervallum) is emailben fog érkezni.
Ha a futár nem talál meg az első alkalommal, akkor másnap újra próbálkozik, illetve értesíteni fog emailben/ telefonon. Ha kétszeri kiküldés is sikertelen, egy hétig raktárban eltárolják a csomagodat ahonnan személyesen átveheted.
Csomagkövetés az alábbi linken lehetséges az emailben érkezett csomagszámmal:
https://www.dpd.com/hu/hu/tracking/
Amennyiben általános kérdése van csomagkereséssel, kapcsolatban: dpd@dpd.hu e-mail címen vagy a +36 1 501 6200 telefonszámon érhetőek el. Hétfő 7-19 keddtől péntekig 8-19ig.
Kiszállítás GLS futárral | GLS csomagautomatába | |
Előre utalás vagy bankkártyás fizetés esetén | 1990 Ft | 1190 Ft |
Utánvéttel | +399 Ft | +399 Ft |
20980 Ft felett vásárlás esetén | INGYENES | 12980 felett ingyenes |
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
A GLS központi telefonszáma: 06 29 88-66-70
A GLS futárjai munkanapokon 8-17 óráig szállítja ki a csomagokat.
A futárszolgálat SMS-ben vagy e-mailen értesít a csomagszállításról megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát.
Ha nem talál meg a futár első alkalommal, másnap megkisérli újra a kiszállítást a megadott címen, vagy értesíteni fog telefonon vagy emailben.
A raktáron, zöld jelzéssel megjelölt termékeknél érvényes. Amennyiben 14 óráig beérkezik a megrendelés a következő munkanapon kiszállítjuk.
Minden megrendelést visszaigazolunk emailben. Abban az esetben, ha nem kapnád meg ezt az emailt, érdeklődj Petguru központunkban telefonon. Az elérhető állapotú termékek általában 3-5 munkanapon belül szállításra kerülnek.
Nálunk nincsen súlykorlát a csomagoknál. 31 kg-ig a GLS vagy DPD futárszolgálat, felette pedig csak a DPD szállítja ki a rendelésedet.
A GLS csomagpontra szánt csomagjaidnál viszont már van súlyhatár, ami 40 kg. Ezért a kiszállító cég fenntartja magának azon jogát, hogy az egy megrendelésben leadott, de a 40 kg-ot meghaladó súlyú csomagokat a Vásárlóval egyeztetés után pótdíjazza, amelynek mértéke: 980 Ft/csomag.
A GLS csomagautomatákba és a Foxpost automatákba a maximális súlyhatárt 20 kg-ban határoztuk meg.
GLS csomagponton átveheted a csomagod az ország közel 1000 pontján.
Díja 1490 Ft. 20 980 Ft felett ingyenesen szállítjuk.
A GLS SMS-ben és e-mailben értesít a csomagfeladás után.
Csomagponton: A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül átveheted személyesen érvényes személyi okmány bemutatásával, vagy meghatalmazás megadásával egy ismerősöd akár. A meghatalmazásban az átvevő személyi adatai és a csomag tulajdonosának személyi adatai is szükségesek.
Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint bankkártyával is fizethetsz számos üzletben, amelyek címeit a GLS CsomagPont lista tartalmazza.
A GLS CsomagPont keresőben megtalálod az adott üzletek vagy csomagautomaták elérhetőségét, nyitvatartási idejét és pontos címét. Illetve az egyéb olyan fontos információkat, amelyek az adott üzletre érvényesek. ( csak bankkártyás fizetés, stb.)
Aktiváltuk neked a Rugalmas Kézbesítés szolgáltatást, így az eredetileg házhoz rendelt csomagot is átirányíthatod egy GLS CsomagPontba.
Díja: 990 Ft, 12980 Ft feletti rendelés esetén pedig INGYENES!
Most már Foxpost csomagpontra is kérheted a csomagodat, amennyiben nem több, mint 20 kg a rendelésed súlya!
A szállítási idő Foxposttal eltérhet a megszokott másnapi szállítástól, akár 1-4 nap is lehet, az automaták telítettségétől függően.
Az országban jelenleg több mint 700, forgalmas helyen lévő csomagautomata közül választhatsz.
A csomagautomaták egy része 0-24-ben működik, így bármikor elmehetsz a csomagodért, vagy az sms-ben kapott nyitókód ismeretében egy ismerősöd is elmehet érte.
A csomagodat 3 napon belül kell átvenned a megérkezéstől számítva.
Az automatán keresztül akár visszaküldés is lehetséges.
Amennyiben utánvéttel kérted a csomagodat, csakis bankkártyával tudod kiegyenlíteni az összeget a helyszínen.
Foxpost Online csomagkövetés:
https://foxpost.hu/csomagkovetes/
Foxpost csomagautomaták
https://foxpost.hu/csomagautomatak
Foxpost ügyfélszolgálat:
06-1-999-0-369*
(*munkanapokon 08:00-20:00)
Díja: 1190 Ft, 12980 Ft feletti rendelés esetén pedig INGYENES!
GLS csomagautomába is kérheted a csomagodat, amennyiben nem több, mint 20 kg a rendelésed súlya!
A GLS SMS-ben és e-mailben értesít a csomagfeladás után. Már több, mint 1500 GLS automata áll a rendelkezésedre!
Hogyan működik?
Csomagautomata: A GLS-től a csomagautomatához tartozó nyitókódot sms-ben/emailben kapod meg. Ebben az esetben ha Te nem tudod átvenni a csomagodat, az ismerősödnek csak a csomagszámot és a nyitókódot kell át adnod.
Online Bankkártyás fizetés (legegyszerűbb és leggyorsabb mód a rendelésre és teljesen biztonságos)
Az általad kiválasztott termék(ek)et rögtön bankkártyával is kifizetheted. Bankkártyás fizetési rendszerünk az OTP Simple, Magyarország egyik legnagyobb online fizetési rendszere. A tranzaciókról folyamatos értesítést kapsz az e-mail címedre.
Abban az esetben, ha ezt a fizetési módot választod, azzal elfogadod, hogy a Suller-Táp Kft (4461 Nyírtelek Bessenyei út 6.) által a petguru.hu webáruház felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataid átadásra kerüljenek a Simple rendszer üzemeltetője az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
További információkért kattints ide: Simple vásárlói tájékoztató
Lehetőséged van utólagos, készpénzes és bankkártyás fizetésre is a futárnál. Ebben az esetben a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetned a rendelés összegét. A futárszolgálatnak az átvételkor készpénzben és bankkártyával is tudsz fizetni.
Banki előre utalással is fizethetsz nálunk. Ebben az esetben a rendelés végösszegét a csomag kiszállítása. Kérjük, hogy az utalás " Közlemény/megjegyzés" rovatába írd bele a rendelésed azonosítóját és a nevedet, hogy meg tudjuk különböztetni az utalásokat. Amint megérkezik hozzánk a csomag ellenértéke, mi e-mail-ben értesítünk, hogy mikor megy a futár, vagy mikor tudod átvenni rendelésedet valamelyik Petguru shopunkban.
Suller Táp Kft. bankszámlaszáma: 11744003-24409544
A bolti átvételnél lehetőséged van készpénzzel illetve bankkártyával is kifizetni csomagodat a helyszínen.
Akkor jó helyen jársz. Csupafül gurujaink között az ügyfélszolgálaton biztosra vesszük, hogy találsz valakit, aki válaszol kisállattartással kapcsolatos kérdéseidre. De, ha rendelésed állapotával, vagy bármilyen termékinformációval kapcsolatban keresnél minket, akkor is nyugodtan telefont ragadhatsz, írhatsz nekünk emailt, vagy facebook-üzenetet.
Sőt, itt az oldalon is felveheted velünk a kapcsolatot. Mi pedig igyekszünk a lehető leghamarabb választ találni a kérdéseidre!
Telefonos ügyfélszolgálat (hétköznapokon 8-17 óra között): 06 / 1 / 443-3101
Email (0-24 óra között, bármikor): info@petguru.hu